tirsdag 26. april 2011

Pompel og Pilt, en dadaistisk gjendiktning

med reparatører "Det enn
med ingen reparatører" "Det
ingen reparatører" enn med
bedre "Det ingen med
reparatører med enn er
reparatører enn med ingen bedre 

Løse tråder er lange



hmm farlig Pompel. esken ikke der,
farlig farlig Pompel. dere. denne den
jammen og farlig Pompel. raskere, esken,
farlig? Jeg står noe jeg
er her en døren esken.
Jeg det har raskere, Kom


Pompel. esken, Jeg noe jeg
Pompel. dere. Pompel. står noe
Pompel. farlig Jeg er det
farlig farlig den er sken.
Pompel. jammen jeg her en
esken farlig dere. esken, farlig?

Gorgon som esken, Ja. her,
Pilt! hyggelig! mulig reviteres, respireres,
og i endelig, nå, forsiktig,
Gorgon: det mulig skal Gorgon:
er denne esken. den forsiktig,
revideres, registreres, reglereres, Pii-iilt! dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar